Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
db Skis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 55677" data-attributes="member: 13861"><p>Det ligger en recension inne på DB R modellen, deras smalaste modell. Jag kommer att testa både Tabla Rasa och Surreal om nån månad så du får väl kolla in på recensionssiidorna här lite då och då och se om det droppat in nåt. Det är lite svårt att uttala sig om skidor man aldrig ens sett men ryktena säger att skidorna ska vara nånting i hästväg; riktigt, riktigt bra. Jag ser fram emot att få släppa lös tabla Rasan <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p></p><p>Undkomma tullen helt ok hållet blir svårt. Men, det värdet som du ska betala tull och moms på är lägre än utpriset på DBs hemsida, ca 200 USD. Så det drar ju ner kostnaderna lite grand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 55677, member: 13861"] Det ligger en recension inne på DB R modellen, deras smalaste modell. Jag kommer att testa både Tabla Rasa och Surreal om nån månad så du får väl kolla in på recensionssiidorna här lite då och då och se om det droppat in nåt. Det är lite svårt att uttala sig om skidor man aldrig ens sett men ryktena säger att skidorna ska vara nånting i hästväg; riktigt, riktigt bra. Jag ser fram emot att få släppa lös tabla Rasan :-) Undkomma tullen helt ok hållet blir svårt. Men, det värdet som du ska betala tull och moms på är lägre än utpriset på DBs hemsida, ca 200 USD. Så det drar ju ner kostnaderna lite grand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
db Skis
Tillbaka
Topp