Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
dbskis puderskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 46608" data-attributes="member: 12483"><p>RRagge, numera SpOnkan, skriver att han har testat dom (...modell?), men han har inte varit inne på FR nu på ett tag. Annars hade vi säkert haft ett inlägg och en rapport. </p><p></p><p>Annars är jag alltid lite skeptisk mot nya produkter, speciellt med "ny" teknologi (=outprovat?) och sannolikt ett begränsat antal dollar i riskkapital, men visst, det är friska tag!</p><p></p><p>Kolfiber i all ära, men jag tror de flesta av oss ändå föredrar metall i laggarna vid höghastighetsövningar, men vem vet? </p><p></p><p>Gillar designen dock.</p><p></p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 46608, member: 12483"] RRagge, numera SpOnkan, skriver att han har testat dom (...modell?), men han har inte varit inne på FR nu på ett tag. Annars hade vi säkert haft ett inlägg och en rapport. Annars är jag alltid lite skeptisk mot nya produkter, speciellt med "ny" teknologi (=outprovat?) och sannolikt ett begränsat antal dollar i riskkapital, men visst, det är friska tag! Kolfiber i all ära, men jag tror de flesta av oss ändå föredrar metall i laggarna vid höghastighetsövningar, men vem vet? Gillar designen dock. /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
dbskis puderskida
Tillbaka
Topp