Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
dbskis puderskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 46615" data-attributes="member: 13390"><p>Det borde vara upp till konsumenten att få välja om man vill ha en längre variant eller ej. Det första man borde kunna välja mellan borde ju vara lite olika längder. Känns som om det kommer före flexfrihet i väljartrappan på nåt sätt. Varför begränsa så hårt. Ingen kommer ju välja 1.72:an, så man har alltså bara en längd i praktiken. Man skulle ju vilja ha lite olika så att man kan säga att "den är för kort", "den är för lång" och "den är rätt lagom tror jag". Inte "jaha.. finns det bara 1.85, ok.. då får jag väl ta den då". De flesta kanske väljer 1.85:an i alla fall, men jag känner obehag inför känslan att vara så låst. </p><p>Jag kör 1.95 (x90mm) nu och känner inte för att gå ner i längd. Klart de blir stora i 1.90 eller 1.95, men det är väl inte kvickheten man letar efter när man handlar skidor av den typen. Då kan man ju titta på marknadens alla andra modeller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 46615, member: 13390"] Det borde vara upp till konsumenten att få välja om man vill ha en längre variant eller ej. Det första man borde kunna välja mellan borde ju vara lite olika längder. Känns som om det kommer före flexfrihet i väljartrappan på nåt sätt. Varför begränsa så hårt. Ingen kommer ju välja 1.72:an, så man har alltså bara en längd i praktiken. Man skulle ju vilja ha lite olika så att man kan säga att "den är för kort", "den är för lång" och "den är rätt lagom tror jag". Inte "jaha.. finns det bara 1.85, ok.. då får jag väl ta den då". De flesta kanske väljer 1.85:an i alla fall, men jag känner obehag inför känslan att vara så låst. Jag kör 1.95 (x90mm) nu och känner inte för att gå ner i längd. Klart de blir stora i 1.90 eller 1.95, men det är väl inte kvickheten man letar efter när man handlar skidor av den typen. Då kan man ju titta på marknadens alla andra modeller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
dbskis puderskida
Tillbaka
Topp