Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
DC Boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grimster" data-source="post: 577634" data-attributes="member: 98523"><p>Hittade mina DC Scout boots nu i helgen på Core. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Dock så har jag en fundering. Bootsen glappade lite i hälen oavsett vilken storlek jag provade. Dock så minskade detta glapp markant när man haft på sig dom några minuter och dom började bli varma.</p><p></p><p>Ville mest kasta ut frågan om det är så det kan kännas precis när man tagit på sig dom eller om man ska bli orolig av all form av glapp i hälen? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Bootsen var ruskigt sköna i övrigt och satt perfekt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grimster, post: 577634, member: 98523"] Hittade mina DC Scout boots nu i helgen på Core. :) Dock så har jag en fundering. Bootsen glappade lite i hälen oavsett vilken storlek jag provade. Dock så minskade detta glapp markant när man haft på sig dom några minuter och dom började bli varma. Ville mest kasta ut frågan om det är så det kan kännas precis när man tagit på sig dom eller om man ska bli orolig av all form av glapp i hälen? :) Bootsen var ruskigt sköna i övrigt och satt perfekt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
DC Boots
Tillbaka
Topp