Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
DC XFB 159 vs Nitro Wiig 159 vs Forum Recon 161?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_Anderson" data-source="post: 510220" data-attributes="member: 91367"><p>Hej.</p><p></p><p>Nu är det dax att köpa ny bräda och jag har hittat några med bra pris på rea. Nu undrar jag om någon vet vad som skulle kunna passa mig bäst. </p><p>Har kört till å från i 5 år mest i pist, men tänker gå över mer till park nu Kanske 60/40. </p><p></p><p>188cm</p><p>85kg</p><p>Stl 44 </p><p></p><p>DC XFB 159</p><p>Nitro Wiig 159 </p><p>Forum Recon 161</p><p></p><p>Tacksam för svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_Anderson, post: 510220, member: 91367"] Hej. Nu är det dax att köpa ny bräda och jag har hittat några med bra pris på rea. Nu undrar jag om någon vet vad som skulle kunna passa mig bäst. Har kört till å från i 5 år mest i pist, men tänker gå över mer till park nu Kanske 60/40. 188cm 85kg Stl 44 DC XFB 159 Nitro Wiig 159 Forum Recon 161 Tacksam för svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
DC XFB 159 vs Nitro Wiig 159 vs Forum Recon 161?
Tillbaka
Topp