Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
De hårdaste softbootsen som finns...?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1083711" data-attributes="member: 64225"><p>Nu är det 2-3 år sedan jag testade runt men då var Ride Insano styvast och därefter kom ingenting och sedan typ 2-3 andra modeller. Så jag hade nog kollat på Ride Insano om du absolut ska ha det styvaste.</p><p></p><p>Driver X brukar ligga ganska högt upp också jämfört med flera andra. </p><p></p><p>DC skulle jag hoppa över de brukar inte vara så styva, har ett par äldre Travis själv, grym boot men det finns styvare boots på marknaden. </p><p></p><p>32 TmTwo är ju inte styva alls som du märkt, styvaste 32 booten brukar vara Focus Boa. Osäker på hur Jones-modellerna står sig men var ett forumrykte för några år sedan att Jones gillade åka i ganska så mjuka boots. Jag har ett par 32 focus boa och ett par tmtwo från samma år (2011/2012) så det är ju ett tag sedan men då hade focus en annan betydligt styvare innersko än TmTwo. Tror inte det gäller längre dock.</p><p></p><p>Har tyvärr inte lyckats prova K2 Thraxis än men det kan vara en kandidat.</p><p></p><p>Vet inte hur Vans dojjorna är numera, Infuse?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1083711, member: 64225"] Nu är det 2-3 år sedan jag testade runt men då var Ride Insano styvast och därefter kom ingenting och sedan typ 2-3 andra modeller. Så jag hade nog kollat på Ride Insano om du absolut ska ha det styvaste. Driver X brukar ligga ganska högt upp också jämfört med flera andra. DC skulle jag hoppa över de brukar inte vara så styva, har ett par äldre Travis själv, grym boot men det finns styvare boots på marknaden. 32 TmTwo är ju inte styva alls som du märkt, styvaste 32 booten brukar vara Focus Boa. Osäker på hur Jones-modellerna står sig men var ett forumrykte för några år sedan att Jones gillade åka i ganska så mjuka boots. Jag har ett par 32 focus boa och ett par tmtwo från samma år (2011/2012) så det är ju ett tag sedan men då hade focus en annan betydligt styvare innersko än TmTwo. Tror inte det gäller längre dock. Har tyvärr inte lyckats prova K2 Thraxis än men det kan vara en kandidat. Vet inte hur Vans dojjorna är numera, Infuse? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
De hårdaste softbootsen som finns...?
Tillbaka
Topp