Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
De hårdaste softbootsen som finns...?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ilon" data-source="post: 1139507" data-attributes="member: 143711"><p>Vill instämma i ovan, Stadium Barkarby hade (i alla fall förra året) bra utbud.</p><p>Länna Sport har också okej sortiment, dock kände iaf jag mig irriterad över att kunskapen inte var på topp på snowboardsidan.</p><p>Hollywood har inte jättestorr utbud, men är värda ett besök, och är väldigt hjälpsamma.</p><p></p><p>Ett annat tips, som jag själv till slut fick göra, är att nyttja Blue Tomatos fria frakt (OCH fri retur), och helt enkelt beställa hem 1-2 par åt gången, sedan returnera om det inte blev bra. </p><p>Med den lösningen hittade jag till slut fram till mina nuvarande (med en omväg via Burton ION och några andra), som blev ett par ThirtyTwo Tm-Two Jones XLT 2017. I mitt tycke mycket trevliga boots, hyffsat hårda (även om allt är relativt). Dem är MIL från mina gamla ThirtyTwo Lashed som liknar ett par styva sockor i jämförelse.</p><p></p><p>Jag åker själv nästan uteslutande off-pist (i Frankrike, och när det går även i sverige), detta på en Jones Ultracraft med Ride El Heffe, båda rätt styva saker.</p><p>Blir en hel del branta åk, i och utanför pist, och tycker de gör ett bra jobb för det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ilon, post: 1139507, member: 143711"] Vill instämma i ovan, Stadium Barkarby hade (i alla fall förra året) bra utbud. Länna Sport har också okej sortiment, dock kände iaf jag mig irriterad över att kunskapen inte var på topp på snowboardsidan. Hollywood har inte jättestorr utbud, men är värda ett besök, och är väldigt hjälpsamma. Ett annat tips, som jag själv till slut fick göra, är att nyttja Blue Tomatos fria frakt (OCH fri retur), och helt enkelt beställa hem 1-2 par åt gången, sedan returnera om det inte blev bra. Med den lösningen hittade jag till slut fram till mina nuvarande (med en omväg via Burton ION och några andra), som blev ett par ThirtyTwo Tm-Two Jones XLT 2017. I mitt tycke mycket trevliga boots, hyffsat hårda (även om allt är relativt). Dem är MIL från mina gamla ThirtyTwo Lashed som liknar ett par styva sockor i jämförelse. Jag åker själv nästan uteslutande off-pist (i Frankrike, och när det går även i sverige), detta på en Jones Ultracraft med Ride El Heffe, båda rätt styva saker. Blir en hel del branta åk, i och utanför pist, och tycker de gör ett bra jobb för det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
De hårdaste softbootsen som finns...?
Tillbaka
Topp