Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Deacon 80 - Dåligt glid
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1256650" data-attributes="member: 144594"><p>Har själv ett par D80, inte märkt ngt konstigt men det kan ju bero på mig. </p><p>Kan ju ha med strukturen på belaget att göra (och den går att modifiera…) men det är ju en djungel med en hel del hokus pokus som jag inte vet om jag tror på. Teorin är typ att helt plana belag ”suger fast” i snön och att vissa strukturer avhjälper det. </p><p>Skulle ändå också testa planslip först.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1256650, member: 144594"] Har själv ett par D80, inte märkt ngt konstigt men det kan ju bero på mig. Kan ju ha med strukturen på belaget att göra (och den går att modifiera…) men det är ju en djungel med en hel del hokus pokus som jag inte vet om jag tror på. Teorin är typ att helt plana belag ”suger fast” i snön och att vissa strukturer avhjälper det. Skulle ändå också testa planslip först. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Deacon 80 - Dåligt glid
Tillbaka
Topp