Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Deacon 80 - Dåligt glid
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1256746" data-attributes="member: 145112"><p>Jättemärkligt att du skall ha så dåligt glid i på dina Deacon80</p><p>Jag har 5par hemma, och de funkar bra, har aldrig haft några problem med glidet någonsin på dem, faktum är att jag inte känner jättekillnad när jag kör på dem eller på typ Deacon84 som har bättre belag.</p><p></p><p>Så skulle nog ta och lämna in dem på en slip, så borde det lösa sig.</p><p>Jag fixar alla mina skidor hos Skistarshopen vid Fjällbyn i Åre, de kör dem i deras skidslip, och det har aldrig varit något problem. </p><p>Jag vallar sällan skidorna heller, oftast kör vi bara slip, det funkar strålande.</p><p></p><p>Så testa att köra dem i en slip, borde funka bra hoppas jag...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1256746, member: 145112"] Jättemärkligt att du skall ha så dåligt glid i på dina Deacon80 Jag har 5par hemma, och de funkar bra, har aldrig haft några problem med glidet någonsin på dem, faktum är att jag inte känner jättekillnad när jag kör på dem eller på typ Deacon84 som har bättre belag. Så skulle nog ta och lämna in dem på en slip, så borde det lösa sig. Jag fixar alla mina skidor hos Skistarshopen vid Fjällbyn i Åre, de kör dem i deras skidslip, och det har aldrig varit något problem. Jag vallar sällan skidorna heller, oftast kör vi bara slip, det funkar strålande. Så testa att köra dem i en slip, borde funka bra hoppas jag... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Deacon 80 - Dåligt glid
Tillbaka
Topp