Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
DEBATT: Fjällen blir en lekstuga för superrika turister
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1318864" data-attributes="member: 136280"><p>Maj brukar man säga att kalvningen sker men kan givetvis starta i april och sluta i Juni.</p><p>Under kalvning bör extra hänsyn tas men utöver det förstår jag inte riktigt varför. Renarna som smyger runt i Idre by äter hur handen och står kvar på cykelstigen trots skrikande bromsar och skrikande cyklist.</p><p></p><p></p><p>Så vitt jag vet är det några enstaka platser som helikoptrar utgår från och givetvis kan dom röra sig över stora områden men det finns otroligt många berg och möjligheter till boende så vill jag upp på garanterat helikopter fria berg så går det att göra utan större ansträngning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1318864, member: 136280"] Maj brukar man säga att kalvningen sker men kan givetvis starta i april och sluta i Juni. Under kalvning bör extra hänsyn tas men utöver det förstår jag inte riktigt varför. Renarna som smyger runt i Idre by äter hur handen och står kvar på cykelstigen trots skrikande bromsar och skrikande cyklist. Så vitt jag vet är det några enstaka platser som helikoptrar utgår från och givetvis kan dom röra sig över stora områden men det finns otroligt många berg och möjligheter till boende så vill jag upp på garanterat helikopter fria berg så går det att göra utan större ansträngning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
DEBATT: Fjällen blir en lekstuga för superrika turister
Tillbaka
Topp