Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
DEBATT: Fjällen blir en lekstuga för superrika turister
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gone skiing" data-source="post: 1318871" data-attributes="member: 179533"><p>Måste väl ändå vara väldigt ovanligt med kalvning redan i mitten av maj så långt norrut? Och skulle det överlappa så söker väl de kalvande renarna barmark medan heliski söker snö? Är det verkligen ett problem? Jag har nog aldrig sett en heli under mina turer under kalvning, har däremot ibland tagit långa omvägar för att inte störa renen.</p><p></p><p>Jag trodde det stora problemet med helikoptrar är att de fortfarande går på blyat bränsle vilket gör att de precis som jägarna sprider bly i naturen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gone skiing, post: 1318871, member: 179533"] Måste väl ändå vara väldigt ovanligt med kalvning redan i mitten av maj så långt norrut? Och skulle det överlappa så söker väl de kalvande renarna barmark medan heliski söker snö? Är det verkligen ett problem? Jag har nog aldrig sett en heli under mina turer under kalvning, har däremot ibland tagit långa omvägar för att inte störa renen. Jag trodde det stora problemet med helikoptrar är att de fortfarande går på blyat bränsle vilket gör att de precis som jägarna sprider bly i naturen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
DEBATT: Fjällen blir en lekstuga för superrika turister
Tillbaka
Topp