Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
December i Dizin eller januari i StAnton.kommentar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="radioleg" data-source="post: 580902" data-attributes="member: 40563"><p>Jag väljer mellan två resor denna säsong. Det första alternativet är att sticka själv några veckor till Iran, något jag har varit sugen på en längre tid. Vad jag har förstått så börjar säsongen i Dizin i november/december men hur snökvaliteten är innan nyåret vet jag inte än. Någon som funderar på en liknande resa eller har erfarenheter av åkning i Iran? Alla tankar är välkomna.</p><p></p><p>Det andra alternativet är att bila med en vän två eller tre veckor i januari till St Anton, och förmodligen skaffa boende i Pettneu. I vilket fall det kommer att finnas möjlighet för fler personer att åka med. Förslag om boende? Vill ni åka med?</p><p></p><p>/Olof</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="radioleg, post: 580902, member: 40563"] Jag väljer mellan två resor denna säsong. Det första alternativet är att sticka själv några veckor till Iran, något jag har varit sugen på en längre tid. Vad jag har förstått så börjar säsongen i Dizin i november/december men hur snökvaliteten är innan nyåret vet jag inte än. Någon som funderar på en liknande resa eller har erfarenheter av åkning i Iran? Alla tankar är välkomna. Det andra alternativet är att bila med en vän två eller tre veckor i januari till St Anton, och förmodligen skaffa boende i Pettneu. I vilket fall det kommer att finnas möjlighet för fler personer att åka med. Förslag om boende? Vill ni åka med? /Olof [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
December i Dizin eller januari i StAnton.kommentar
Tillbaka
Topp