Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Defekta gotama?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carlstedt" data-source="post: 514056" data-attributes="member: 66164"><p>Tja, jag har precis skaffat mig ett par begagnade gotama 05/06 och efter ungefär en skiddag har jag märkt att skidorna skiljer sig avsevärt. Det som skiljer sig är i svikt och spann, den mjuka skidan har näst in till obefintligt spann. Jag har testat att svikta mycket och har inte märkt någon som helst tendens till sprikor, knaster eller dylikt. </p><p></p><p>Jag undrar därför vad som kan vara orsaken till denna defekt, är det konstuktions fel eller har dom körts olika mycket/hårt? </p><p></p><p>Är det någon som har varit med om detta tidigare med gotamorna eller andra skidor?</p><p></p><p>mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carlstedt, post: 514056, member: 66164"] Tja, jag har precis skaffat mig ett par begagnade gotama 05/06 och efter ungefär en skiddag har jag märkt att skidorna skiljer sig avsevärt. Det som skiljer sig är i svikt och spann, den mjuka skidan har näst in till obefintligt spann. Jag har testat att svikta mycket och har inte märkt någon som helst tendens till sprikor, knaster eller dylikt. Jag undrar därför vad som kan vara orsaken till denna defekt, är det konstuktions fel eller har dom körts olika mycket/hårt? Är det någon som har varit med om detta tidigare med gotamorna eller andra skidor? mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Defekta gotama?
Tillbaka
Topp