Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Del i lägenhet i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PowderHound" data-source="post: 271592" data-attributes="member: 68106"><p>Hej hopp</p><p>Från 31/3 finns det två platser över i vår lya.</p><p></p><p>Det är en fräsch lya 3 minuters gångväg från centrum. två sovrum, ett vardagsrum, internet och tvättmaskin.</p><p>Bra deal kan ordnas på säsongskort, då de hemvändande lämnar sådana efter sig.</p><p></p><p>Hyra 74- 94E i veckan, beroende på om vi är fem eller sex som bor.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ring Linda om du har frågor</p><p>+33679481749</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PowderHound, post: 271592, member: 68106"] Hej hopp Från 31/3 finns det två platser över i vår lya. Det är en fräsch lya 3 minuters gångväg från centrum. två sovrum, ett vardagsrum, internet och tvättmaskin. Bra deal kan ordnas på säsongskort, då de hemvändande lämnar sådana efter sig. Hyra 74- 94E i veckan, beroende på om vi är fem eller sex som bor. Ring Linda om du har frågor +33679481749 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Del i lägenhet i Chamonix
Tillbaka
Topp