Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ElisabethOJohanna" data-source="post: 429003" data-attributes="member: 78855"><p>Vi hade väl tänkt oss iallafall 6 pers, beroende på hur stort place man lyckas hitta så kan man ju vara fler eller mindre, spelar inte så stor roll (även om jag personligen tycker ju fler ju roligare!)</p><p>fly hade varit gött, men det blir nog problem med packning. så förmodligen blir det tåg, om vi inte lyckas fixa bil ner.</p><p>Har skickat iväg mejl om boende men det är ingen som verkar intresserad av att svara, så just nu har jag ingen aning om vart vi kan tänkas bo :-P</p><p>men ju fler som är på ju lättare borde det väl vara att fixa fram ngt schysst?!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ElisabethOJohanna, post: 429003, member: 78855"] Vi hade väl tänkt oss iallafall 6 pers, beroende på hur stort place man lyckas hitta så kan man ju vara fler eller mindre, spelar inte så stor roll (även om jag personligen tycker ju fler ju roligare!) fly hade varit gött, men det blir nog problem med packning. så förmodligen blir det tåg, om vi inte lyckas fixa bil ner. Har skickat iväg mejl om boende men det är ingen som verkar intresserad av att svara, så just nu har jag ingen aning om vart vi kan tänkas bo :-P men ju fler som är på ju lättare borde det väl vara att fixa fram ngt schysst?!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Tillbaka
Topp