Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillchipps" data-source="post: 454440" data-attributes="member: 86106"><p>Hej tjejer!</p><p></p><p>HUr går det med er resa`? </p><p></p><p>Jag är intresserad av att göra som dom flesta andra här och åka till st anton i vinter. Är en ensam kille eftersom mina 2 polare bangat nästan helt. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> vill gärna dela boende med en grupp roliga människor. kan tänka mig att åka med nån ner (har körkort).</p><p></p><p>Vad jag förstått 'är det lättast att fixa jobb på plats?! Eller har nån nåt annat bra tips`?( jag ska kolla vidare i forumet oxå, så sliopper vi alla kommentarer om det <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> )</p><p></p><p>Alla med boende eller jobb förslag/tips hör gärna av er här eller på mail: christianlugnberg@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillchipps, post: 454440, member: 86106"] Hej tjejer! HUr går det med er resa`? Jag är intresserad av att göra som dom flesta andra här och åka till st anton i vinter. Är en ensam kille eftersom mina 2 polare bangat nästan helt. :( vill gärna dela boende med en grupp roliga människor. kan tänka mig att åka med nån ner (har körkort). Vad jag förstått 'är det lättast att fixa jobb på plats?! Eller har nån nåt annat bra tips`?( jag ska kolla vidare i forumet oxå, så sliopper vi alla kommentarer om det ;) ) Alla med boende eller jobb förslag/tips hör gärna av er här eller på mail: christianlugnberg@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Tillbaka
Topp