Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="baltzarlundgren" data-source="post: 454592" data-attributes="member: 85802"><p>Hallå hallå! </p><p></p><p>Vi är 4 st som drar ner i slutet av November-Maj.. Easygoing people, roliga att ha o göra med nyktra som onyktra <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p>Vi alla 4 åker skidor, dock är 2 av oss inne på att börja med bräda lite smått för skojjs skull, alltid kul med variation. </p><p></p><p>Vore sjukt ball att dela något större boende med några. Hör gärna av er om ni hittar något!</p><p></p><p>Ciao!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="baltzarlundgren, post: 454592, member: 85802"] Hallå hallå! Vi är 4 st som drar ner i slutet av November-Maj.. Easygoing people, roliga att ha o göra med nyktra som onyktra ;) Vi alla 4 åker skidor, dock är 2 av oss inne på att börja med bräda lite smått för skojjs skull, alltid kul med variation. Vore sjukt ball att dela något större boende med några. Hör gärna av er om ni hittar något! Ciao! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Tillbaka
Topp