Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Soffan89" data-source="post: 454617" data-attributes="member: 81773"><p>tjaa, vi e i nuläget två brudar från lund som också tänkte dra ner i slutet av nov/början av dec. osäkra på om de ska bli st anton eller bad G. men har ni kollat upp ngt boende, å hur många skulle ni kunna tänka er att dela med, totalt 6-10pers elle? </p><p>bräde låter som en bra idé ja kan hjälpa er haha<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>ngn annan som kanske kollat upp och hittat boende och som behöver folk, hör av er <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soffan89, post: 454617, member: 81773"] tjaa, vi e i nuläget två brudar från lund som också tänkte dra ner i slutet av nov/början av dec. osäkra på om de ska bli st anton eller bad G. men har ni kollat upp ngt boende, å hur många skulle ni kunna tänka er att dela med, totalt 6-10pers elle? bräde låter som en bra idé ja kan hjälpa er haha;) ngn annan som kanske kollat upp och hittat boende och som behöver folk, hör av er :)) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Tillbaka
Topp