Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="baltzarlundgren" data-source="post: 454618" data-attributes="member: 85802"><p>Låter ju skitbra <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Vi alla är från HBG btw, så inte långt ifrån Lund. Skulle lätt kunna tänka oss att dela med personer mellan 6-10 st. Utan problem. Jag menar, du är ju där för att åka och festa.. Inte för att sova med komfort <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> haha. </p><p></p><p>Två flugor i en smäll, room-mates + brädlärare.. Kan faktiskt inte bli bättre om det inte visade sig att någon av er ägde ett hus där nere också <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p></p><p>Vi har ett på gång, dock för 6 personer. Jag väntar på fler svar som jag hoppas dyker upp i dagarna. Vore toppen om vi alla hjälptes åt att söka efter boende. </p><p>Ta mitt nr och ring asap om ni skulle hitta ngt. Skickar det som meddelande. </p><p>Keep in touch :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="baltzarlundgren, post: 454618, member: 85802"] Låter ju skitbra :) Vi alla är från HBG btw, så inte långt ifrån Lund. Skulle lätt kunna tänka oss att dela med personer mellan 6-10 st. Utan problem. Jag menar, du är ju där för att åka och festa.. Inte för att sova med komfort ;) haha. Två flugor i en smäll, room-mates + brädlärare.. Kan faktiskt inte bli bättre om det inte visade sig att någon av er ägde ett hus där nere också ;) Vi har ett på gång, dock för 6 personer. Jag väntar på fler svar som jag hoppas dyker upp i dagarna. Vore toppen om vi alla hjälptes åt att söka efter boende. Ta mitt nr och ring asap om ni skulle hitta ngt. Skickar det som meddelande. Keep in touch :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Tillbaka
Topp