Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Soffan89" data-source="post: 454622" data-attributes="member: 81773"><p>ohh, nämen då kanske vi alla skulel kunna träffas i dagarna å snacka mer! ;D</p><p>näe precis, komfort e inget som är högt prioriterat hehe. </p><p>önska ja kunde säga att ja hade en fet villa där nere men så bra är inte fallet, dock är ja härdad lärare å har lärt ett antal killar åka, så kan nog dra in fler folk i den underbara snowboard världen. </p><p></p><p>japp, ta min msn, å keep in touch: sofiaparker89@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soffan89, post: 454622, member: 81773"] ohh, nämen då kanske vi alla skulel kunna träffas i dagarna å snacka mer! ;D näe precis, komfort e inget som är högt prioriterat hehe. önska ja kunde säga att ja hade en fet villa där nere men så bra är inte fallet, dock är ja härdad lärare å har lärt ett antal killar åka, så kan nog dra in fler folk i den underbara snowboard världen. japp, ta min msn, å keep in touch: sofiaparker89@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Tillbaka
Topp