Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ElisabethOJohanna" data-source="post: 454733" data-attributes="member: 78855"><p>Här händer det grejor <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> Jag är i desperat behov av boende med tillhörande trevliga room-mates!!!</p><p>Blir förvirrad av alla olika tips och råd man hör; jag vill ha boende innan jag pker ner, hade känts riktigt skönt, men många säger att man ska vänta tills man är nere för att se om man får jobb med inkluderat boende.</p><p>hjälp..?</p><p><img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p></p><p>lunda-gänget; jag är också från lundatrakterna, har ni platser över i ert crew? :-D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ElisabethOJohanna, post: 454733, member: 78855"] Här händer det grejor :-) Jag är i desperat behov av boende med tillhörande trevliga room-mates!!! Blir förvirrad av alla olika tips och råd man hör; jag vill ha boende innan jag pker ner, hade känts riktigt skönt, men många säger att man ska vänta tills man är nere för att se om man får jobb med inkluderat boende. hjälp..? :-) lunda-gänget; jag är också från lundatrakterna, har ni platser över i ert crew? :-D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Tillbaka
Topp