Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Baess" data-source="post: 455252" data-attributes="member: 55045"><p>Hejsan! Jag och en kompis skall åka ner någon gång under november hade vi tänkt, skall kolla lite boende innan men antagligen så fixar vi det när vi kommer ner istället. Eftersom jag vart där innan så vet jag ju vad som är bra och inte <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Ses och hörs i st.Anton <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Baess, post: 455252, member: 55045"] Hejsan! Jag och en kompis skall åka ner någon gång under november hade vi tänkt, skall kolla lite boende innan men antagligen så fixar vi det när vi kommer ner istället. Eftersom jag vart där innan så vet jag ju vad som är bra och inte ;) Ses och hörs i st.Anton :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende 08/09 St. Anton?
Tillbaka
Topp