Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende i Cham i vinter!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alfredsson" data-source="post: 47605" data-attributes="member: 32819"><p>vi e två trevliga killar som har bestämt oss för cham i vinter. vi drar antagligen strax efter jul å stannar så länge snön e skön, förhoppningsvis hela april ut!</p><p></p><p>d börjar ju bli dags å ta tag i d här me boende snart.. om någon har fått nys om en lägenhet eller vill leta efter en tillsammans så är vi intresserade! vi bor helst i cham sud då d ligger bra till både vad gäller avstånd till skidbussar å party!</p><p></p><p>vi tar bil ner så tillgång till den finns under hela säsongen, vilket e jävligt gött me tanke på utflykter å sen e ju maten skitdyr i centrum så d e gott å slippa!</p><p></p><p>om nån tänker som vi så tveka inte å hör av er snart så får vi snacka mer om d!</p><p></p><p>ha d gott!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alfredsson, post: 47605, member: 32819"] vi e två trevliga killar som har bestämt oss för cham i vinter. vi drar antagligen strax efter jul å stannar så länge snön e skön, förhoppningsvis hela april ut! d börjar ju bli dags å ta tag i d här me boende snart.. om någon har fått nys om en lägenhet eller vill leta efter en tillsammans så är vi intresserade! vi bor helst i cham sud då d ligger bra till både vad gäller avstånd till skidbussar å party! vi tar bil ner så tillgång till den finns under hela säsongen, vilket e jävligt gött me tanke på utflykter å sen e ju maten skitdyr i centrum så d e gott å slippa! om nån tänker som vi så tveka inte å hör av er snart så får vi snacka mer om d! ha d gott!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende i Cham i vinter!
Tillbaka
Topp