Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende i Cham i vinter!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yonaz" data-source="post: 47606" data-attributes="member: 34185"><p>Tjena!</p><p></p><p>Vi är två grabbar, skid och brädåkare som hade tänkt åka ner under vinter från mitten av Januari då en av oss muckar då. Vi har tagit kontakt med www.alpservice.se ang. lägenhet och väntar på svar därifrån men givetvis skulle det vara intressent att kunna åka ner tillsammans osv.</p><p></p><p>Vart bor ni, med tanke på om ni skulle bila ner ? Hur länge hade ni tänkt stanna osv ? </p><p></p><p>Hör gärna av er så får vi diskutera vidare!</p><p></p><p>// Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yonaz, post: 47606, member: 34185"] Tjena! Vi är två grabbar, skid och brädåkare som hade tänkt åka ner under vinter från mitten av Januari då en av oss muckar då. Vi har tagit kontakt med www.alpservice.se ang. lägenhet och väntar på svar därifrån men givetvis skulle det vara intressent att kunna åka ner tillsammans osv. Vart bor ni, med tanke på om ni skulle bila ner ? Hur länge hade ni tänkt stanna osv ? Hör gärna av er så får vi diskutera vidare! // Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende i Cham i vinter!
Tillbaka
Topp