Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillchipps" data-source="post: 572031" data-attributes="member: 86106"><p>Tjenna! </p><p></p><p>Jag kommer dra ner till cham i december förhoppningsvis (beror lite på mitt nuvarande jobb, kan bli att jag drar ner i slutet av Nov) Var nere förra året en vecka så jag hittar lite där nere om det är till nån nytta :P Jag kommer åka själv eftersom ingen av mina kompisar kan få tummen ur <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" />. Så om nån har en plats över till en easy going första års säsogare så hör av er <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> är gärna med och bilar ner om nån har bil :D. Är 20 år, åker både skidor & snowboard.</p><p></p><p>:Christian</p><p></p><p>finns på skata44@live.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillchipps, post: 572031, member: 86106"] Tjenna! Jag kommer dra ner till cham i december förhoppningsvis (beror lite på mitt nuvarande jobb, kan bli att jag drar ner i slutet av Nov) Var nere förra året en vecka så jag hittar lite där nere om det är till nån nytta :P Jag kommer åka själv eftersom ingen av mina kompisar kan få tummen ur :(. Så om nån har en plats över till en easy going första års säsogare så hör av er ;) är gärna med och bilar ner om nån har bil :D. Är 20 år, åker både skidor & snowboard. :Christian finns på skata44@live.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Chamonix?
Tillbaka
Topp