Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sarabecky" data-source="post: 574400" data-attributes="member: 98341"><p>Hallå </p><p>Vi är två snowboardsåkande tjejer om 20 år som bara vill dra ner o åka och ha grymt kul. Vore riktigt trevligt om man kunde fixa ngt gemensamt, lär bli väldigt mkt billigare då me o kul att träffa lite nytt folk <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Någon som har några planer redan? Eller hittat ngt lovande boende?</p><p></p><p>rebecka.birgersson@live.se</p><p></p><p>//Becky o Sara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sarabecky, post: 574400, member: 98341"] Hallå Vi är två snowboardsåkande tjejer om 20 år som bara vill dra ner o åka och ha grymt kul. Vore riktigt trevligt om man kunde fixa ngt gemensamt, lär bli väldigt mkt billigare då me o kul att träffa lite nytt folk ;) Någon som har några planer redan? Eller hittat ngt lovande boende? rebecka.birgersson@live.se //Becky o Sara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Chamonix?
Tillbaka
Topp