Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jakeTheSnowFlake" data-source="post: 584202" data-attributes="member: 91704"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Vi är ett par som är 23 resp 21 som ska ner till Cham i mellandagarna. Vi är första års säsongare men jag (Jacob) har varit i Cham förut. Tillbringade 3v. där förra säsongen. Vi är öppna för att ta del av ett redan tillgängligt boende eller att bilda en grupp som delar på en lägenhet.</p><p></p><p>Vi kommer förmodligen att stanna till slutet av april och vi kommer att bila ner. Märker att de flesta som har svarat på den här tråden ska ner redan i månadsskiftet nov/dec men om det är fler som ska ner senare så hör gärna av er, även om det är senare typ början av jan som ni ska ner.</p><p></p><p>Måste också tipsa alla som inte redan uppmärksammat detta att det lönar sig fett mycket att skaffa liftkortet innan den 31/11 då det kostar 750E för ett unlimited jämt emot 1250E efter detta datum. </p><p></p><p>Ser fram emot säsongernas säsong!/ Sofia och Jacob</p><p></p><p>jacob.andersson@hotmail.com; Jacob Andersson på FB, 0705-18 24 65</p><p></p><p>sofia_aladdin@hotmail.com; Sofia Aladdin på FB, 0733- 66 58 74</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jakeTheSnowFlake, post: 584202, member: 91704"] Hejsan! Vi är ett par som är 23 resp 21 som ska ner till Cham i mellandagarna. Vi är första års säsongare men jag (Jacob) har varit i Cham förut. Tillbringade 3v. där förra säsongen. Vi är öppna för att ta del av ett redan tillgängligt boende eller att bilda en grupp som delar på en lägenhet. Vi kommer förmodligen att stanna till slutet av april och vi kommer att bila ner. Märker att de flesta som har svarat på den här tråden ska ner redan i månadsskiftet nov/dec men om det är fler som ska ner senare så hör gärna av er, även om det är senare typ början av jan som ni ska ner. Måste också tipsa alla som inte redan uppmärksammat detta att det lönar sig fett mycket att skaffa liftkortet innan den 31/11 då det kostar 750E för ett unlimited jämt emot 1250E efter detta datum. Ser fram emot säsongernas säsong!/ Sofia och Jacob jacob.andersson@hotmail.com; Jacob Andersson på FB, 0705-18 24 65 sofia_aladdin@hotmail.com; Sofia Aladdin på FB, 0733- 66 58 74 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Chamonix?
Tillbaka
Topp