Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mejlins" data-source="post: 584491" data-attributes="member: 97966"><p>Hej dudes!</p><p></p><p>Vi har hittat en lägenhet för fyra stycken, och vi behöver alltså fylla upp lägenheten med två personer till. Den är 30m2 och ligger i chamonix sud. Depositionen är på 500 euro som ska betalas direkt, månadshyran ligger på 1400 euro i månaden. Inflytt blir i början/mitten av december. Någon som är intresserad? Lägg till oss på FB;</p><p></p><p>Malin Andersson (kjamis87@hotmail.com)</p><p>Emma Björkström</p><p></p><p>Keep it king!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mejlins, post: 584491, member: 97966"] Hej dudes! Vi har hittat en lägenhet för fyra stycken, och vi behöver alltså fylla upp lägenheten med två personer till. Den är 30m2 och ligger i chamonix sud. Depositionen är på 500 euro som ska betalas direkt, månadshyran ligger på 1400 euro i månaden. Inflytt blir i början/mitten av december. Någon som är intresserad? Lägg till oss på FB; Malin Andersson (kjamis87@hotmail.com) Emma Björkström Keep it king! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Chamonix?
Tillbaka
Topp