Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Riksgränsen under NM?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nogutsnoglory" data-source="post: 536561" data-attributes="member: 81809"><p>Jag har nu bokat ett 1+1 rum på hotellet i Riksgränsen mellan 10-15/5-09.</p><p>Rummet kostade 3800 kr och det finns en extrasäng.</p><p>Om det är någon som vill dela rum så kan ni lägga upp en meddelande här eller ringa 0708154099.</p><p></p><p>För mig är det ok med 1900 kr för att dela rummet. Är det en en snygg tjej eller någon som inte slår mig på NM så kan jag diskutera priset. ;-)</p><p></p><p>Jag åker från Åre till Riksgränsen så är det någon som vill dela på resan så finns även den möjligheten.</p><p></p><p>/M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nogutsnoglory, post: 536561, member: 81809"] Jag har nu bokat ett 1+1 rum på hotellet i Riksgränsen mellan 10-15/5-09. Rummet kostade 3800 kr och det finns en extrasäng. Om det är någon som vill dela rum så kan ni lägga upp en meddelande här eller ringa 0708154099. För mig är det ok med 1900 kr för att dela rummet. Är det en en snygg tjej eller någon som inte slår mig på NM så kan jag diskutera priset. ;-) Jag åker från Åre till Riksgränsen så är det någon som vill dela på resan så finns även den möjligheten. /M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Riksgränsen under NM?
Tillbaka
Topp