Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Stranda (Norge) över nyår 2014/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CNemesis" data-source="post: 1050198" data-attributes="member: 151262"><p>Hej hej,</p><p></p><p>Vi är en grupp på 8 personer (4 par i 30-årsåldern) som tänker fira nyår i Stranda (Norge) 28 dec 2014 - 4 jan 2015. Vi har bokat en stuga som rymmer drygt 20 personer och undrar därför om det möjligen finns någon mer grupp skidåkare som skulle vara intresserade av att dela på stugan? Vi är väldigt sociala, men jag vill ändå poängtera att det finns två separata uppehållsrum & badrum i denna superstuga, så den är väl lämpad att dela upp, om så skulle önskas! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Tveka inte att skicka PM vid intresse!</p><p></p><p>Mvh</p><p>Cecilia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CNemesis, post: 1050198, member: 151262"] Hej hej, Vi är en grupp på 8 personer (4 par i 30-årsåldern) som tänker fira nyår i Stranda (Norge) 28 dec 2014 - 4 jan 2015. Vi har bokat en stuga som rymmer drygt 20 personer och undrar därför om det möjligen finns någon mer grupp skidåkare som skulle vara intresserade av att dela på stugan? Vi är väldigt sociala, men jag vill ändå poängtera att det finns två separata uppehållsrum & badrum i denna superstuga, så den är väl lämpad att dela upp, om så skulle önskas! :) Tveka inte att skicka PM vid intresse! Mvh Cecilia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Stranda (Norge) över nyår 2014/15
Tillbaka
Topp