Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ekanboyz" data-source="post: 124721" data-attributes="member: 43736"><p>Vi är ett gäng på sex personer som ska till whistler nu i vinter, vi planerar att åka dit i januari och stanna till slutet av april. Vi har pratat med flera angående boende men vårt problem är att de allra flesta uthyrare hyr ut från nov-april,</p><p>Vi söker alltså några som kan tänka sig att bo i vårt hus/lägenhet från november till januari om vi betalar en del av hyran. </p><p>Ser fram emot svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ekanboyz, post: 124721, member: 43736"] Vi är ett gäng på sex personer som ska till whistler nu i vinter, vi planerar att åka dit i januari och stanna till slutet av april. Vi har pratat med flera angående boende men vårt problem är att de allra flesta uthyrare hyr ut från nov-april, Vi söker alltså några som kan tänka sig att bo i vårt hus/lägenhet från november till januari om vi betalar en del av hyran. Ser fram emot svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende i Whistler
Tillbaka
Topp