Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Dela boende med en glad tjej i Åre säs. 12/13?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ViktorBman" data-source="post: 968369"><p>Hoho! </p><p>Jag är också, som alla andra, på jakt efter boende i Åre inför säsongen 12/13.</p><p>Vet inte om jag är för sent ut, men hur har det gått för dig? Har du hittat något?</p><p>Annars skulle jag kunna tänka mig dela tak. Jag är en go kille på 20 år från Örebro, reste runt jorden förra året så nu vill jag tillbaka till snön! Jag är skötsam, men ändå partyglad, underhållande och gillar att fixa.</p><p>Hoppas vi ses</p><p></p><p>Viktor Bergman</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ViktorBman, post: 968369"] Hoho! Jag är också, som alla andra, på jakt efter boende i Åre inför säsongen 12/13. Vet inte om jag är för sent ut, men hur har det gått för dig? Har du hittat något? Annars skulle jag kunna tänka mig dela tak. Jag är en go kille på 20 år från Örebro, reste runt jorden förra året så nu vill jag tillbaka till snön! Jag är skötsam, men ändå partyglad, underhållande och gillar att fixa. Hoppas vi ses Viktor Bergman [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Dela boende med en glad tjej i Åre säs. 12/13?
Tillbaka
Topp