Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Dela boende med mig dec-april?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="backyard" data-source="post: 471081" data-attributes="member: 53304"><p>Självklart är du inte ensam! </p><p>Försöker fixa boende till i vinter men verkar svårt så planen just nu ligger i att åka upp och försöka fixa något därifrån. Kommer nog sticka upp i mellandagarna någon gång. Sitter just nu nere i Afghanistan så har lite svårt att styra upp något härifrån. </p><p></p><p>Om du nu hittar något så är jag jätteintresserad. Alltid skönt att ha sånt fixat innan man kommer upp. Är öppensinnad och har en "det löser sig" mentalitet och vet att jag är lätt att att bo med. Bor just nu 3 pers på typ 15 kvadrat härnere i Affe så allt är bättre än det.</p><p>Hoppas du hittar något och då är det bara att höra av sig om du behöver folk.</p><p></p><p>// Eric</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="backyard, post: 471081, member: 53304"] Självklart är du inte ensam! Försöker fixa boende till i vinter men verkar svårt så planen just nu ligger i att åka upp och försöka fixa något därifrån. Kommer nog sticka upp i mellandagarna någon gång. Sitter just nu nere i Afghanistan så har lite svårt att styra upp något härifrån. Om du nu hittar något så är jag jätteintresserad. Alltid skönt att ha sånt fixat innan man kommer upp. Är öppensinnad och har en "det löser sig" mentalitet och vet att jag är lätt att att bo med. Bor just nu 3 pers på typ 15 kvadrat härnere i Affe så allt är bättre än det. Hoppas du hittar något och då är det bara att höra av sig om du behöver folk. // Eric [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Dela boende med mig dec-april?
Tillbaka
Topp