Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende Svenska fjällen Jan/Feb/Mars
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="axelemils" data-source="post: 1291608" data-attributes="member: 188661"><p>Blev ingen skidåkning för mig förra säsongen så detta året behöver jag få min dos. Har ingen vän/närstående som är glad för skidåkning så letar efter någon/några som vill dela på ett boende i någon Svensk skidort och kanske även åkkompis om vi klickar. </p><p></p><p>Allt mellan 5 dagar till 2 veckor under Jan/Feb/Mars. Jobbar ett flexibelt jobb så kan anpassa mig. Är inne på Åre för tillfället men så länge det finns backar och ordentligt med snö så är jag nöjd. Bor i Lund och tänker köra bil upp så kan plocka upp folk var som under resan norrut. </p><p>22år gammal. </p><p>Skicka ett PM!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="axelemils, post: 1291608, member: 188661"] Blev ingen skidåkning för mig förra säsongen så detta året behöver jag få min dos. Har ingen vän/närstående som är glad för skidåkning så letar efter någon/några som vill dela på ett boende i någon Svensk skidort och kanske även åkkompis om vi klickar. Allt mellan 5 dagar till 2 veckor under Jan/Feb/Mars. Jobbar ett flexibelt jobb så kan anpassa mig. Är inne på Åre för tillfället men så länge det finns backar och ordentligt med snö så är jag nöjd. Bor i Lund och tänker köra bil upp så kan plocka upp folk var som under resan norrut. 22år gammal. Skicka ett PM! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende Svenska fjällen Jan/Feb/Mars
Tillbaka
Topp