Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende Verbier/Nendaz - Februari-April
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="petterfors" data-source="post: 1061806" data-attributes="member: 92972"><p>Halloj!</p><p></p><p>Jag och min flickvän har ett hål i plugget att fylla, och tänkte därmed passa på att sticka till alperna i vinter. </p><p></p><p>Vi insåg dock ganska snabbt att dela en lägenhet på två personer blir ganska dyrt, och söker därmed några sköna personer att dela boendet med. Både jag och min flickvän kommer åka ner för att åka skidor. Festa gör man under sommaren. </p><p></p><p>Nä, så tråkiga är vi inte, men du som läser detta fattar säkert galoppen! Vi söker därmed helst ett par att dela boendet med, men fria fåglar får också höra av sig.</p><p></p><p>Vh,</p><p></p><p>Petter & Linn</p><p><a href="https://www.facebook.com/petter.forslund" target="_blank">https://www.facebook.com/petter.forslund</a></p><p><a href="https://www.facebook.com/linn.sidahl?fref=ts" target="_blank">https://www.facebook.com/linn.sidahl?fref=ts</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="petterfors, post: 1061806, member: 92972"] Halloj! Jag och min flickvän har ett hål i plugget att fylla, och tänkte därmed passa på att sticka till alperna i vinter. Vi insåg dock ganska snabbt att dela en lägenhet på två personer blir ganska dyrt, och söker därmed några sköna personer att dela boendet med. Både jag och min flickvän kommer åka ner för att åka skidor. Festa gör man under sommaren. Nä, så tråkiga är vi inte, men du som läser detta fattar säkert galoppen! Vi söker därmed helst ett par att dela boendet med, men fria fåglar får också höra av sig. Vh, Petter & Linn [URL]https://www.facebook.com/petter.forslund[/URL] [URL]https://www.facebook.com/linn.sidahl?fref=ts[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende Verbier/Nendaz - Februari-April
Tillbaka
Topp