Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende Whistler 2014/2015
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sebzon" data-source="post: 1046876" data-attributes="member: 149822"><p>Hallå allihop!! </p><p>Drar till Kanada den 8januari har jag min biljet. Men märkt att det blev lite mitt i säsongen( D'OH!! )så tror jag ska ändra den till lite tidigare vilket kanske blir lättare att skaffa jobb och boende. Åker ensam, är 28år gammal och bor i Oslo men är från Falkenberg i Sverige. Letar gärna boende tillsammans med någon/några. Jag har aldrig varit i Kanada tidigare men hört att det ska vara riktigt jävla fett så där för bestämde jag mig för att testa en säsong där och glida snowboard! </p><p>Bara att höra av er om ni behöver en rommate!!! </p><p></p><p>// Sebzon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sebzon, post: 1046876, member: 149822"] Hallå allihop!! Drar till Kanada den 8januari har jag min biljet. Men märkt att det blev lite mitt i säsongen( D'OH!! )så tror jag ska ändra den till lite tidigare vilket kanske blir lättare att skaffa jobb och boende. Åker ensam, är 28år gammal och bor i Oslo men är från Falkenberg i Sverige. Letar gärna boende tillsammans med någon/några. Jag har aldrig varit i Kanada tidigare men hört att det ska vara riktigt jävla fett så där för bestämde jag mig för att testa en säsong där och glida snowboard! Bara att höra av er om ni behöver en rommate!!! // Sebzon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela boende Whistler 2014/2015
Tillbaka
Topp