Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="s0fie" data-source="post: 127836" data-attributes="member: 53898"><p>Hallå! </p><p>Jag och en vän är två glada själar som precis som en massa andra här har stora funderingar på att fara ner till alperna i vinter från januari och framåt. alptoppen har vi inte iktigt bestämt oss för men det handlar väl mest om boendet... det finns juh onekligen en massa här som ligger i samma tankar, så är det någon som bara råkar ha en plats för oss vore det juh guld men annars kanske känner för att vilja dela ett boende med oss??</p><p></p><p>msn är</p><p>ditt_datt@hotmail.com</p><p></p><p>Sofie å Lovisa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="s0fie, post: 127836, member: 53898"] Hallå! Jag och en vän är två glada själar som precis som en massa andra här har stora funderingar på att fara ner till alperna i vinter från januari och framåt. alptoppen har vi inte iktigt bestämt oss för men det handlar väl mest om boendet... det finns juh onekligen en massa här som ligger i samma tankar, så är det någon som bara råkar ha en plats för oss vore det juh guld men annars kanske känner för att vilja dela ett boende med oss?? msn är ditt_datt@hotmail.com Sofie å Lovisa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela boende?
Tillbaka
Topp