Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Dela lägenhet i Saalbach
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohnnyL" data-source="post: 559886" data-attributes="member: 96773"><p>Haj Haaaj.</p><p></p><p>Ska ta en säsong i Saalbach denna vintern med en polare.</p><p>Håller på att fixa med jobb och boende för tillfället, dock är det inte många ägare som är sugna på att hyra ut till 2 personer.</p><p></p><p>Har snackat med turistbyrån som kommer lägga ut en annons om säsongsboende i nästa upplaga av någon tidning de skickar ut till alla hotell etc.</p><p></p><p>Någon som är sugen på att dela?</p><p></p><p>MfG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohnnyL, post: 559886, member: 96773"] Haj Haaaj. Ska ta en säsong i Saalbach denna vintern med en polare. Håller på att fixa med jobb och boende för tillfället, dock är det inte många ägare som är sugna på att hyra ut till 2 personer. Har snackat med turistbyrån som kommer lägga ut en annons om säsongsboende i nästa upplaga av någon tidning de skickar ut till alla hotell etc. Någon som är sugen på att dela? MfG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Dela lägenhet i Saalbach
Tillbaka
Topp