Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Dela lägenhet i Saalbach
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohnnyL" data-source="post: 561840" data-attributes="member: 96773"><p>Tjena.</p><p></p><p>Har fixat jobb till 99% där boende ingick. Men jag är fortfarande sugen på en större lägenhet. Har snackat med några som hyr ut, men det är extremt dyrt ... Inte så sugen att slänga ut 4k i månaden per person.</p><p></p><p>Det är betydligt smidigare och billigare att fixa mat och boende i kombination med ett jobb. Och för att vara på den säkra sidan så kan man ju lika bra söka jobb redan idag!</p><p></p><p>Cheers!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohnnyL, post: 561840, member: 96773"] Tjena. Har fixat jobb till 99% där boende ingick. Men jag är fortfarande sugen på en större lägenhet. Har snackat med några som hyr ut, men det är extremt dyrt ... Inte så sugen att slänga ut 4k i månaden per person. Det är betydligt smidigare och billigare att fixa mat och boende i kombination med ett jobb. Och för att vara på den säkra sidan så kan man ju lika bra söka jobb redan idag! Cheers! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Dela lägenhet i Saalbach
Tillbaka
Topp