Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela lägenhet i st.anton, sugen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JosefinL" data-source="post: 458184" data-attributes="member: 58599"><p>Hejsan! Jag har ett boende i nasserien och behöver en roomie ! Sugen att dela en hyra som ligger runt 4000per/p i månaden.. JosefinLarpe@hotmail.com</p><p>Jag kan ju berätta lite kort om mig själv, glad tjej från stockholm som åker skidor och håller på att utbilda mig till skidlärare.. Har åkt hela mitt liv så är ingen nybörjare :P</p><p>Är 18år och har hoppat av skolan för jag känner att st.anton är lite mer lockande<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Låter de bra så är de bara att maila eller så! </p><p></p><p>/J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JosefinL, post: 458184, member: 58599"] Hejsan! Jag har ett boende i nasserien och behöver en roomie ! Sugen att dela en hyra som ligger runt 4000per/p i månaden.. JosefinLarpe@hotmail.com Jag kan ju berätta lite kort om mig själv, glad tjej från stockholm som åker skidor och håller på att utbilda mig till skidlärare.. Har åkt hela mitt liv så är ingen nybörjare :P Är 18år och har hoppat av skolan för jag känner att st.anton är lite mer lockande;) Låter de bra så är de bara att maila eller så! /J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dela lägenhet i st.anton, sugen?
Tillbaka
Topp