Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela liftkort i verbier??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fjalle" data-source="post: 96871" data-attributes="member: 45153"><p>Äh, fotona kollar de nästan aldrig och så länge du har skidglasögonen på och inte beter dej på det sätt att du väcker uppmärksamhet så är det nog inga problem.</p><p>Åkte själv 3 veckor förra året och kände flere andra som också gjorde det.</p><p>Men det finns alltid en liten risk att man blir fast, men jag tror att det är kortets riktiga ägare som får böterna inte innehavaren av kortet, men som sagt är jag inte säker på detta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fjalle, post: 96871, member: 45153"] Äh, fotona kollar de nästan aldrig och så länge du har skidglasögonen på och inte beter dej på det sätt att du väcker uppmärksamhet så är det nog inga problem. Åkte själv 3 veckor förra året och kände flere andra som också gjorde det. Men det finns alltid en liten risk att man blir fast, men jag tror att det är kortets riktiga ägare som får böterna inte innehavaren av kortet, men som sagt är jag inte säker på detta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela liftkort i verbier??
Tillbaka
Topp