Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela rum på krone hotel BG
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PH_Philip" data-source="post: 381418"><p>Hallooo</p><p></p><p>säsong 2007/08 Bad Gastein, Österrike blir det</p><p>åker ner den 28e november och ska ta in på Euro Youth and Krone hotel från 1 december (då dem öppnar igen) och några dagar framåt tills jag ordnat ett stabilare boende där nere. Det finns sjyssta rum att boka med två sängar för 30 Euro per natt, dvs 15 euro per säng. kostar alltså lika mycket som att boka en säng i vad jag förstår ett rum med 18 sängar och delad toalett. Jag är inte kräsen..har inget emot att bo i kollektiv men om det är samma pris för ett stort rum och toalett för 2 personer så tar jag hellre det!</p><p></p><p>är det någon som ska göra som jag dvs som ska bo på hotell dem första dagarna i december och känner att Krone hotell är ett alternativ och tycker att den här lösningen verkar bra så let me now =)</p><p></p><p>/Phille</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PH_Philip, post: 381418"] Hallooo säsong 2007/08 Bad Gastein, Österrike blir det åker ner den 28e november och ska ta in på Euro Youth and Krone hotel från 1 december (då dem öppnar igen) och några dagar framåt tills jag ordnat ett stabilare boende där nere. Det finns sjyssta rum att boka med två sängar för 30 Euro per natt, dvs 15 euro per säng. kostar alltså lika mycket som att boka en säng i vad jag förstår ett rum med 18 sängar och delad toalett. Jag är inte kräsen..har inget emot att bo i kollektiv men om det är samma pris för ett stort rum och toalett för 2 personer så tar jag hellre det! är det någon som ska göra som jag dvs som ska bo på hotell dem första dagarna i december och känner att Krone hotell är ett alternativ och tycker att den här lösningen verkar bra så let me now =) /Phille [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
dela rum på krone hotel BG
Tillbaka
Topp