Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dell axim x51(v) VIDEO FORMAT !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="henning2" data-source="post: 397610" data-attributes="member: 58818"><p>Serriöst, någon här på freeride som kan hjälpa mig, köpte nämligen en handdator dell axim x51 igår med windows mobile 5 i.</p><p></p><p>Och jag har googlat igår och idag efter VILKET FORMAT på video som det ska vara, har provat 3gp, mpeg 4, mpeg1, divx och vanliga windows filerna.</p><p></p><p>Någon som kan hitta information/vet vad det är för format till film så blir jag glad.</p><p></p><p></p><p>Så hjälp mig snälla med detta nu innan jul / christian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="henning2, post: 397610, member: 58818"] Serriöst, någon här på freeride som kan hjälpa mig, köpte nämligen en handdator dell axim x51 igår med windows mobile 5 i. Och jag har googlat igår och idag efter VILKET FORMAT på video som det ska vara, har provat 3gp, mpeg 4, mpeg1, divx och vanliga windows filerna. Någon som kan hitta information/vet vad det är för format till film så blir jag glad. Så hjälp mig snälla med detta nu innan jul / christian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dell axim x51(v) VIDEO FORMAT !
Tillbaka
Topp