Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dell poppar upp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_Sundberg" data-source="post: 39953" data-attributes="member: 15208"><p>Visst är jag medveten om att Johan och freeride måste tjäna pengar på sin verksamhet, det är en grundläggande faktor. Alltså måste pengar in och reklam är väl ganska passande då. Jag gillar reklam, så länge den är smakfull och inte störande. Jag gillar däremot inte den nya pop up-varianten från Dell här på freeride. Måste den komma fram varje gång jag besöker startsidan? Det skulle räcka med en gång anser jag. Numera blir jag bara irriterad när jag tänker på Dell, en effekt jag förutsätter att de inte vill ha.</p><p></p><p>Gnälligt? Tja... Vänner har sagt att jag kommer bli en surgubbe när jag blir gammal. Se upp! Snart kommer en gubbe med hatt och tutar på en bil nära dig. </p><p></p><p>Puss på er alla monsterdiggare!</p><p></p><p>//p</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_Sundberg, post: 39953, member: 15208"] Visst är jag medveten om att Johan och freeride måste tjäna pengar på sin verksamhet, det är en grundläggande faktor. Alltså måste pengar in och reklam är väl ganska passande då. Jag gillar reklam, så länge den är smakfull och inte störande. Jag gillar däremot inte den nya pop up-varianten från Dell här på freeride. Måste den komma fram varje gång jag besöker startsidan? Det skulle räcka med en gång anser jag. Numera blir jag bara irriterad när jag tänker på Dell, en effekt jag förutsätter att de inte vill ha. Gnälligt? Tja... Vänner har sagt att jag kommer bli en surgubbe när jag blir gammal. Se upp! Snart kommer en gubbe med hatt och tutar på en bil nära dig. Puss på er alla monsterdiggare! //p [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dell poppar upp!
Tillbaka
Topp