Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Demontering av Salomon Guardian
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1082356" data-attributes="member: 45951"><p>Hm...De Guardians jag haft, har det varit lite tvärtom med:</p><p></p><p>1 par ramlade isär utan egentlig förvarning. (Skulle kunna jämföras med vinterkräksjukan eller Hepatit C. Man har hört om det men man tror liksom inte att det ska hända en själv. Precis som Hepatit C eller vinterkräksjukan är det extra jävla otäckt om det inträffar i Frankrike. När man är nykter.)</p><p></p><p>1 par glappade så mycket att Ryssland nästan invaderade Verbier i vintras.</p><p></p><p>1 par har jag knappt åkt på, den har blivit nästan omöjlig att slå upp i gå-läge. (Det är så jävla jobbigt att släpa med sig en stor slägga och en dieselgenerator med sig på topp-tur. Plus att det blir så trångt i ryggan. Man får knappt plats med bärsen.)</p><p></p><p>Kul med grejer som inte strular liksom. Man har ju inte nog med tekniken, mjölksyran och storhetsvansinnet som det är.</p><p></p><p> [USER=33485]@jarle[/USER] hona och hane? Hur är det med nollan då? Ska den sitta på fasen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1082356, member: 45951"] Hm...De Guardians jag haft, har det varit lite tvärtom med: 1 par ramlade isär utan egentlig förvarning. (Skulle kunna jämföras med vinterkräksjukan eller Hepatit C. Man har hört om det men man tror liksom inte att det ska hända en själv. Precis som Hepatit C eller vinterkräksjukan är det extra jävla otäckt om det inträffar i Frankrike. När man är nykter.) 1 par glappade så mycket att Ryssland nästan invaderade Verbier i vintras. 1 par har jag knappt åkt på, den har blivit nästan omöjlig att slå upp i gå-läge. (Det är så jävla jobbigt att släpa med sig en stor slägga och en dieselgenerator med sig på topp-tur. Plus att det blir så trångt i ryggan. Man får knappt plats med bärsen.) Kul med grejer som inte strular liksom. Man har ju inte nog med tekniken, mjölksyran och storhetsvansinnet som det är. [USER=33485]@jarle[/USER] hona och hane? Hur är det med nollan då? Ska den sitta på fasen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Demontering av Salomon Guardian
Tillbaka
Topp