Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Den eviga frågan, vad ska man köpa för bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jibing" data-source="post: 1063377" data-attributes="member: 154083"><p>Jag har ungefär samma längd och vikt som du och jag åker på en 154 antler från 2014 med malavita EST bindingar. Brädan fungerar fint för nästan allt jag testat... Det som jag tycker utmärker denna brädan mest är att den är så lätt svänga, då den går att vrida med fötterna utan problem. Den är även lite lättare än andra brädor. Jag använder den mest för pist och jibba på naturliga hopp och off-pist. Men det är en utmaning att åka i hård/isig pist i hög fart. Då den lätt börjar fladdra lite varstans(beror mycket på att det är en flying-V). Jämfört med en traditionell camber eller platt bräda som är lite stabilare. Ska du in i halfpipe finns det mycket bättre val. Annars, bra bräda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jibing, post: 1063377, member: 154083"] Jag har ungefär samma längd och vikt som du och jag åker på en 154 antler från 2014 med malavita EST bindingar. Brädan fungerar fint för nästan allt jag testat... Det som jag tycker utmärker denna brädan mest är att den är så lätt svänga, då den går att vrida med fötterna utan problem. Den är även lite lättare än andra brädor. Jag använder den mest för pist och jibba på naturliga hopp och off-pist. Men det är en utmaning att åka i hård/isig pist i hög fart. Då den lätt börjar fladdra lite varstans(beror mycket på att det är en flying-V). Jämfört med en traditionell camber eller platt bräda som är lite stabilare. Ska du in i halfpipe finns det mycket bättre val. Annars, bra bräda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Den eviga frågan, vad ska man köpa för bräda?
Tillbaka
Topp