Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Den eviga frågan, vad ska man köpa för bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chribba77" data-source="post: 1063395" data-attributes="member: 155033"><p>Tack ödmjukast för era svar!</p><p>Grymt laddad nu på att köpa ny bräda och ser fram emot förslagen.</p><p>Ser mig själv som en van åkare, absolut ingen nybörjare.</p><p>Det ni beskriver om den bräda jag kör idag är precis så jag upplever den.</p><p></p><p>Tack för förklaringar om bl a Rocker, förstår att det finns en uppsjö tekniker för uppgbyggnad av bräda.</p><p>Tror att en hyrbid är den enklaste då jag själv inte kan tala om vart jag kommer åka mest.</p><p>Jag åker med sällskapet vart det nu tar mig!!</p><p></p><p>Fortsätt gärna med tips och förslag!</p><p></p><p>Mvh</p><p></p><p>Chribba</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chribba77, post: 1063395, member: 155033"] Tack ödmjukast för era svar! Grymt laddad nu på att köpa ny bräda och ser fram emot förslagen. Ser mig själv som en van åkare, absolut ingen nybörjare. Det ni beskriver om den bräda jag kör idag är precis så jag upplever den. Tack för förklaringar om bl a Rocker, förstår att det finns en uppsjö tekniker för uppgbyggnad av bräda. Tror att en hyrbid är den enklaste då jag själv inte kan tala om vart jag kommer åka mest. Jag åker med sällskapet vart det nu tar mig!! Fortsätt gärna med tips och förslag! Mvh Chribba [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Den eviga frågan, vad ska man köpa för bräda?
Tillbaka
Topp