Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Den eviga jakten på boendet. Chamonix nästa!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="f-i-a" data-source="post: 122395" data-attributes="member: 52714"><p>Jag knackar för tillfället mina fingertoppar blodiga på tangentbordet för att hitta boende till vintersäsongen. Chamonix är målet. </p><p>Brädan står där olycklig i förrådet och samlar damm. Men jag brukar prata med den och putsa lite på den ibland och tillsammans filosoferar vi om att åka nyfallet puder och njuta av solen... </p><p>Jag är ju inte dummare än att jag kan lista ut att det är fler som har samma planer genom att titta på alla miljoner inlägg som finns på det här forumet. </p><p></p><p>Så om du har tips om en ledig lägenhet eller plats för två (Två personer alltså inte brädan och jag) i en som ni redan fixat så hoppas jag att vi hörs snart!</p><p></p><p>Jag var helt insnöad på Chamonix från början men börjar inse att det fins andra platser i världen värda att säsonga i. Så jag är öppen för alla förslag!</p><p></p><p>Vi Hörs!</p><p></p><p>-Fia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="f-i-a, post: 122395, member: 52714"] Jag knackar för tillfället mina fingertoppar blodiga på tangentbordet för att hitta boende till vintersäsongen. Chamonix är målet. Brädan står där olycklig i förrådet och samlar damm. Men jag brukar prata med den och putsa lite på den ibland och tillsammans filosoferar vi om att åka nyfallet puder och njuta av solen... Jag är ju inte dummare än att jag kan lista ut att det är fler som har samma planer genom att titta på alla miljoner inlägg som finns på det här forumet. Så om du har tips om en ledig lägenhet eller plats för två (Två personer alltså inte brädan och jag) i en som ni redan fixat så hoppas jag att vi hörs snart! Jag var helt insnöad på Chamonix från början men börjar inse att det fins andra platser i världen värda att säsonga i. Så jag är öppen för alla förslag! Vi Hörs! -Fia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Den eviga jakten på boendet. Chamonix nästa!
Tillbaka
Topp