Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Den eviga jakten på boendet. Chamonix nästa!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 122396" data-attributes="member: 29566"><p>Ska du till Chamonix och enkelt vill hitta en lägenhet kan du kolla www.chamonixsud.com. Ciel & Logis heter agencen, Claude heter klåparen. Hyrt av honom 2 ggr, helt ok. Små, ganska slitna lägenheter men de funkar, man är ju inte i lägenheten speciellt mycket, sover och äter på sin höjd (om ens det). Annars är det bästa tipset att åka ner typ början januari så är det alltid någon som har en plats i lya nån stans.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 122396, member: 29566"] Ska du till Chamonix och enkelt vill hitta en lägenhet kan du kolla www.chamonixsud.com. Ciel & Logis heter agencen, Claude heter klåparen. Hyrt av honom 2 ggr, helt ok. Små, ganska slitna lägenheter men de funkar, man är ju inte i lägenheten speciellt mycket, sover och äter på sin höjd (om ens det). Annars är det bästa tipset att åka ner typ början januari så är det alltid någon som har en plats i lya nån stans. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Den eviga jakten på boendet. Chamonix nästa!
Tillbaka
Topp