Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den eviga skiddjungeln...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellbergarn" data-source="post: 574616" data-attributes="member: 54206"><p>Varför inte Armada JJ eller kuro? Armada JJ är lekfull och extremt allround men med bra flyt. Skulle köpt den direkt om den kom i en storlek längre. </p><p></p><p>Jag åkte en del på CRJ förra säsongen och det är en mycket bra skida! Både den och armadan "skidar kortare" än vad dom är. Så var inte rädd för att gå upp lite i längd (CRJ 188, JJ 185). Kommer BARA gynna din åkning. Speciellt med den nya tekniken då du åker på en kortare yta men har flyt i puder av en större.</p><p></p><p>Om du är osäker och inte har möjlighet att provköra så kör på CRJ. Du kommer inte bli missnöjd. Jag kommer själv köra den i vinter tillsammans med EHP:n i 193. Det är en grym kombi. =)</p><p></p><p>Du kan skriva om du undrar ngt mer om CRJ:s egenskaper.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellbergarn, post: 574616, member: 54206"] Varför inte Armada JJ eller kuro? Armada JJ är lekfull och extremt allround men med bra flyt. Skulle köpt den direkt om den kom i en storlek längre. Jag åkte en del på CRJ förra säsongen och det är en mycket bra skida! Både den och armadan "skidar kortare" än vad dom är. Så var inte rädd för att gå upp lite i längd (CRJ 188, JJ 185). Kommer BARA gynna din åkning. Speciellt med den nya tekniken då du åker på en kortare yta men har flyt i puder av en större. Om du är osäker och inte har möjlighet att provköra så kör på CRJ. Du kommer inte bli missnöjd. Jag kommer själv köra den i vinter tillsammans med EHP:n i 193. Det är en grym kombi. =) Du kan skriva om du undrar ngt mer om CRJ:s egenskaper. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den eviga skiddjungeln...
Tillbaka
Topp